    From: waruga_e <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: sąsiad zalewa
    Date: Thu, 02 Jul 2009 10:57:46 +0200

    JerzyR pisze:
    > Witam,
    > Sąsiad ma jakieś nieszczelności w swojej łazience przylegającej do mojej
    > ściany. Ponieważ wynajmuje mieszkanie to leje na to, że jemu ściana gnije:(
    > Może ktoś przerabiał. Co z tym zrobić?

    Pozwolę się podpiąć :)
    Jak wyżej. Tyle, że ja mam zalany sufit w łazience i część pionowej
    ściany w kuchni. Sąsiad użył sprężyny i zadowolony, bo u mnie przestało
    kapać. Zgłosiłam do administracji. Właśnie byli na oględzinach.
    Postukali w rury i stwierdzili, że wszystkie są do wymiany. Tylko....
    Zaczęło się pod górkę. Budynek jest mały, tylko pięć mieszkań.
    Pozostali mieszkańcy (chyba oprócz jednej sąsiadki staruszki) są we
    wspólnocie mieszkaniowej, my nie. No i okazało się, że administracja, by
    ten remont zrobiła, ale wspólnota nie ma pieniędzy. Zobowiązali więc
    sąsiada do uszczelnienia (ciekawe czego?). Jak mnie zaleją po raz
    kolejny to administracja wystąpi wtedy do wspólnoty z pismem. A mnie to
    na razie zalewa, ale coś innego.
    Przecież tak będzie za każdym razem, że jak będzie jakikolwiek remont
    dotyczący mojego mieszkania to wspólnota nie będzie mieć na to kasy.

    Do ubezpieczenia zgłoszone lada dzień ktoś przyjdzie.
    --
    waruga_e