    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: schody ile cm?
    Date: Thu, 7 Feb 2013 10:09:14 +0100

    U mnie klatka schodowa szeroka na 210cm ale trochę krótka i zgodnie z
    projektem miały być schody zabiegowe bo inaczej wychodziłyby bardzo wysokie
    niewygodne stopnie. Nie chciałem jednak schodów zabiegowych bo są strasznie
    niewygodne.
    Okazało się, że dało się je zastąpić schodami prostymi ale z dzielonym
    spocznikiem. Spocznik długi na 210 i szeroki na 100cm to po prostu dwie
    osobne płyty po 105cm/100cm przestawione tak że stanowią brakujący stopień.
    Wchodzi się naprawdę bardzo wygodnie.

    Marek