  • Data: 2013-03-03 20:46:01
    Temat: Re: schody - jak wykonczyc? olejowac czy lakierowac?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Mar, 10:42, Adam <a...@g...com> wrote:

    > Dzieki za odpowiedz. Niestety nie mam czasu na testy za bardzo, a i takie testy
    moglyby byc za krotkie troche :) Pol nocki wczoraj spedzilem na czytaniu i jestem na
    99,99% zdecydowany na olejowosk OSMO. Jak troche pociemnieje - moze byc, nawet nie
    wiem czy jako pierwsza warstwe nie walne oleju lazurowego lekko pociemniajacego :) Ma
    wszystkie zalety oleju i czesciowo lakieru - tj. tworzy tez zewnetrzna powloke ktora
    w jakistam sposob zabezpiecza drewno, no i oczywiscie najwieksza zaleta - latwosc
    renowacji (miejscowej), to ma dla mnie najwieksze chyba znaczenie!

    Nawet krotki test da ci wecej niz zaden :)
    Mozesz tez poprosic swojego schodziarza o jakieś obrzynki ktore juz sa
    polakierowane, szansa niewielka ale zapytac mozna. Wtedy krótkie
    traktowanie z buta i przetarcie szmatka. I juz wiesz czego sie
    spodziewac...