  • Data: 2009-04-11 14:11:17
    Temat: Re: schody na poddasze, jakie?
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał pisze:
    > chyba sie nie zrozumielismy:
    > ja schody juz mam, zabiegowe, betonowe

    Wydaje ci sie, ze masz :)

    > trzeba teraz balustrady i jakies kafle lub drewno i za to mi tyle
    > powiedzieli

    Czyli trzeba zrobic schody. Niestety to paskudnie droga zabawa. MD
    ladnie to zrobil, ale jak masz juz betonowe to kicha. Oblozenie tego,
    zeby ladnie wygladalo troche kosztuje. Poszukaj u lokalnych stolarzy,
    tylko takich, ktorzy moga ci pokazac efekty swojej pracy. Z nierdzewki
    wychodzi strasznie drogo.