  • Data: 2013-04-08 21:20:41
    Temat: Re: sciana jednowarstwowa
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kjuf4r$jgf$1@node1.news.atman.pl...

    > Mniej odporny! W ścianie 1w nie da się zrobić mostków cieplnych, za to
    > przy 2w jest wiele okazji.

    Moja sasiadka ma sciany 2W, ja te nieslawna na grupie sciane 1W Porotherm
    44. Kiedy byla jakies dwa miesiace temu w czasie najwiekszych mrozow byla
    nieco zdziwiona, ze nasze sciany zewnetrzne maja taka sama temp. w dotyku
    jak sciany wewnetrzne. Naszlo ja na takie obserwacje jak jej graniczacy
    sasiad pozyczyl od kogos tam kamere tw., przyszedl do niej i okazalo sie, ze
    montaz okien np. jest fatalny. O ironio zajmuje sie sprzedaza okien. :-)
    Nasuwa sie przypuszczenie, ze styropian klejony na placki bez listwy
    startowej itp.
    To jest tak jak z welna - wielu nawet tu pisze, ze zamiast stosowania
    lepszej - drozszej welny, mozna zastosowac tansza welne ale grubiej. Kto
    mial do czynienia z dobrymi welnami wie na ile prawdopodobne jest prawidlowe
    zrobienie ocieplenia gaciami.

    Pozdro.. TK