  • Data: 2011-09-08 10:17:15
    Temat: Re: sciany z silikatow a halas od sasiada
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To troche nieciekawie.
    Chcialem uciez z wielkiej plyty wlasnie dlatego ze sasiad u gory
    doprowadza mnie do bialej goraczki. Probuje uczyc sie gry na gitarze
    basowej (co dziennie full power).
    A z tgo co opowiadacie to mozna miec klopot.
    Taki jest opis wykonczenia scian:

    "W ramach standardu deweloperskiego ściany w pokojach i w kuchni
    zostaną wykończone tynkiem gipsowym kat. III, ściany w łazienkach -
    tynkiem cementowo-wapiennym kat. III, a sufity - tynkiem gipsowym
    pocienionym."

    Ale co to znaczy to nie wiem. A jak by to poprawic zwlaszcza to o czym
    pisaliscie, że maja byc odpowiednie tynki?