  • Data: 2011-04-05 11:21:42
    Temat: Re: sezon grzewczy - moje podsumowanie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-04-2011 o 09:04:45 marek <b...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam,
    > W żołnierskim skrócie: 1.10-1.04 15 mp buka po 160pln plus tydzień walki
    > cięciem i rąbaniem. Dom piętrowy wolnostojący nieocieplony, 17-18 st.w
    > dzień w
    > nocy 16. CWU z podgrzewacza gazowego.

    To daj znać za rok jak już zaczniesz grzać :-) (nie obraź się, nie mogłem
    się powstrzymać ...)

    U mnie podobnie tzn. 23 st. w dzień i wieczorem do 23. W nocy nie grzeję
    (regulator pokojowy w nocy nastawiony jest na 21 st.)
    Chałupa 150 m2, ocieplona, poszło 15 m3 osiki (po 55 PLN) i 10 m3 sosny
    (po 85 PLN)
    Ciepłą wodę też grzję drewnem.
    Start sezonu grzewczego był już pod koniec sierpnia, i dalej trwa.

    Pzdr
    TG