  • Data: 2023-08-20 23:42:39
    Temat: Re: sezon ogórkowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 20 sierpnia 2023 o 22:34:18 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    wody, należy sie trzymac z daleka

    > Polecam, zwłaszcza Zenkowi obejrzenie tego filmiku:
    > https://www.youtube.com/shorts/rMe7-Fpq3Y4
    Sądzisz ze mnie zniechęcisz? Nie dasz rady. Na basenie na który chodzę nie uzywają
    chloru. Woda jest ozonowana. Jedynie w soboty od niedziele dosypują chloru. Ale moj
    karnet nie obejmuje tych dwóch dni. Od września jak się skończa wakacje na moim
    ulubionym basenie będzie kilka osób. Ogolnie w tym roku nie ma duzo ludzi. Jest mniej
    niz rok temu. Albo ludzie więcej zarabiaja i pojechali na wakacje. Albo wysokie ceny
    biletów zmniejszyły ilość ludzi. Jeśli w tygodniu popatrzec w okularkach pod woda po
    długości na druga stronę basenu i widaćwyrazniekafeli z kilkudziesięciu metrow, to
    znaczy ze woda jest krystalicznie czysta. Nie neguje tego ze jak chłop cos zasieje
    dla siebie to Jose chociaż nie musi mniej sypać czy opryskiwać. Z drugiej strony czy
    aby na pewno nie uzyje srodkow chemicznych? Jak ma pole komercyjne i dla siebie obok
    siebie to jak by tego do prywatnego użytku nie potraktował chemia to jakas zaraza
    mogła by mu się przenieść i chuja by zarobił. Miałem znajomego co miał sklep ze
    zdrową zywnoscia. Ktoś się poddał po mleku i przyszedł sanepid. Sprawdzili mleko a w
    nim gruźlica i przekroczenie antybiotykow kilkanaście razy. Odstawił chora krowę od
    dostaw do mleczarni bo jak by go złapali to by zniszczyli do trzeciego pokolenia. Ale
    mleka szkoda było zeby wylać. Inny znajomy ma ogrodem na działkach. Ktoś tam nowi
    przy nim ze takie zdrowe bo nie pryskane. A znajomy ze jak by nie nawoził i nie robił
    opryskow to prawie nic by nie udało a to co by urosło zezarły by robaki. Może wsadźmy
    między bajki ze woda na basenach brudna a zarcie co rolnik dla siebie robi jest bez
    chemii. Chociaz z drugiej strony kiedys kilku hindusow było i się przyglądali jak by
    dopracowywali temat pochówku zmarłych w wodzie.