  • Data: 2014-10-05 22:55:10
    Temat: Re: skąd w budowlance niechęć do żywic?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cytuje:

    W efekcie cienki laminat poliestrowy powinien zachować jedynie 65%
    wytrzymałości na ścinanie międzywarstwowe po zanurzeniu w wodzie przez
    rok, podczas gdy laminat epoksydowy w tej samej sytuacji zachowa około 90%.
    koniec cytatu

    Zakładając że mam awarie prysznica, pęknięcie rurki, a mata
    szklana+zywica są w ścianie i chronią budynek przed całkowitym zalaniem,
    to moja reakcja na wypływ wody i kontakt żywicy z woda nastąpi po
    najdalej 24 godzinach. nie po 1 roku! Ja w to wchodzę, dam znać za parę
    lat jak wyszło. Inna sprawa, to pomysł aby matą+żywicą wzmoznić
    wytrzymałośc styropianu.

    ToMasz