    From: gary <g...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: skrapanie wody na rurach
    Date: Tue, 27 Sep 2011 07:39:37 +0200

    > "Picia" j5qrl6$dvo$...@n...onet.pl

    > Woda zwykle spływa do dołu. ;)

    > '=||=' <-- ,,spodek'' wokoło rury
    > _____||_____________________________________podłoga

    > A nie ścieka/spływa po nim? Bo jeśli ścieka, można ją zebrać w najniższym
    > miejscu, jako że woda zwykle klei się do ścianek naczynia -- w
    > odróżnieniu do rtęci...
    >

    > .-----.
    > | |
    > | |
    > | |
    > | |
    > | |
> [...]
    U mnie w pracy w piwnicy, pracuje instalacja centralnej klimatyzacji
    budynku.
    Krótko mówiąc kłębowisko grubych rur z zimną wodą
    (fachowo to się chyba nazywa woda lodowa)
    Na początku kiedy instalacja nie była w pełni wykończona to kapało z
    tego jak diabli.
    Potem zaizolowano całość (rury, zawory, zbiorniki, etc) czymś w rodzaju
    pianki gumowej przyklejonej do rur
    Nie ma ani kropli, a powierzchnia tej osłony nie jest zimna.
    Może popytaj w firmach klimatyzacyjnych (ale takich od dużych budynków)
    co to jest i gdzie to można dostać.