  • Data: 2012-04-03 21:21:56
    Temat: Re: skur.... oszusty
    Od: "a.no" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja kupiłem drogi jak cholercia Swisspor (bo miał być szybko, a był...
    > jak zwykle) i on ma polskie nalepki EPS100 a na folii "świajcarskiej"
    > napisane "FASSADENSTYRO" I też twarddy jest hmm... średnio... Pewnie u
    > nas na podłogę idzie to co na zachodzie na ścianę :( Dobrze że nie
    > chciałem "normowej" osiemdziesiątki

    ja zamowielem tez swisspore eps100 w duzej lubelskiej hurtowni, a w magazynie okazalo
    sie ze to jakis dach podloga cs80 (10% odksztalcenia przy 80kpa).
    Co gorsze sprzedawcy byli przekonani ze kazdy dach podloga to eps100, dlugo ich
    musialem wyprowadzac z bledu.
    EPS 100 z tego co sie zorientowalem jest dostepny tylko w 1 lubelskiej hurtowni, w
    innych nie chca nawet sprowadzac (ilosci mniejszej niz kilkadziesiat m3)
    pozdr., Artur