  • 1. Data: 2012-03-28 09:09:04
    Temat: skur.... oszusty
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>

    Słuchajcie kupiłem styro EPS 100 na podłogę.
    Tzn. kupiłem JAKO EPS 100.
    Teraz przyjechali wylewkarze i powiedzieli że to nie jest twardy EPS 100.
    Owszem może nie jakiś miętus ale to nie to.
    Powiedzieli że mogą na to położyć ale będzie miał prawo usiąść.
    W związku z tym że jest ułożony i miejscami przycinany,
    co dalej. Najchętniej udusiłbym sprzedawcę, ale styro jest ofoliowany
    jakimiś normami, oczywiście oznaczony EPS 100 itd. więc on może tylko
    sprzedawał, a wina producenta,
    ale powienien tez się jakoś znać na tym.
    Pytanie właściwie dotyczy dwóch kwestii.
    Czy coś z tym robić, a jak nie to jak to wygląda praktycznie jeśli go
    zostawię,
    a drugie jak się przygotować do rozmowy ze sprzedawcą, bo zadzwonię nawet
    jeśli ten styro zostawię.
    Opier.... chociaz sobie ulżę, ale najchętniej bym go zaje......ł

    Rafał

  • 2. Data: 2012-03-28 09:16:55
    Temat: Re: skur.... oszusty
    Od: "AT" <d...@g...pl>

> [...]
    > sprzedawał, a wina producenta,
    > ale powienien tez się jakoś znać na tym.
    > Pytanie właściwie dotyczy dwóch kwestii.

    Mnie tak samo załatwili, ale po czesci moja wina bo wziąłem najtansza ofertę
    styro na posadzki
    po prostu był miekki, i to, ze siadło w niektorych miejscach to może tego
    przyczyna właśnie
    a dawałem włókna i zbrojenie, a moze po prostu nie był dobrze wyrównane.

    W każdym bądź razie ten podłogowy to był 'prawie' tak miekki jak z izolbetu
    fasadowy.

    Na Elewacje juz kupowałem sprawdzony produkt firmy IZOLBET, a nie jakiegos
    lokalnego producenta, gdzies niedawno w muratorze był art. jak to
    producencji styropianiu nie trzymają jakości, po przeprowadzeniu kontroli
    wyszło, ze większosc z nich oszukuje.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-03-28 10:59:53
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>

> [...]
    > lokalnego producenta, gdzies niedawno w muratorze był art. jak to
    > producencji styropianiu nie trzymają jakości, po przeprowadzeniu kontroli

    A pytanie teraz ile taka wylewka może usiąść?
    Zakładam że styro jest bardziej miękki niż powienien, ale da się na tym
    zrobić wylewkę - tak powiedział specjalista.
    Może da się jakoś do tego przygotować, uwzględnić ten centrymetr czy jak,
    albo zrobić grubiej o ten cm, skoro siądzie.
    Niewiem. Nawte jak opier.... sprzedawce to pewno w podłodzeni tak mi to
    zostanie i jakoś muszę z tym żyć.

    Rafał

  • 4. Data: 2012-03-28 11:05:34
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > A pytanie teraz ile taka wylewka może usiąść?

    okolo centymetra. Jesli w narożniku (na scianie) będą płytki to przyklej je
    tak aby były widoczne nawet jak podłoga siądzie. Mają być wpuszczone nieco
    głębiej niż poziom podłogi.

    b.

  • 5. Data: 2012-03-28 11:10:34
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > albo zrobić grubiej o ten cm, skoro siądzie.
    > Niewiem. Nawte jak opier.... sprzedawce to pewno w podłodzeni tak mi to

    Nie mam przekonania czy na pewno siadło ze względu na ten beznajdziejny
    styropian, czy moze dlatego
    ze nie było dobrze wyrownane np piaskiem podłoże (wykonawca wykończeń
    uważa,że to wina podłogówki z czym się nie zgadzam).

    Ja dawałem wylewke ok 5-7cm zbrojenie+ włókna.
    W pokojach są panele więc nie widać czy siadło, w łazienkach
    niestety troche widać, są to moze 2-3mm co widać na spękanej fudze.

    Myślę, że nie należy się tym zbytnio przejmować.
    Po prostu dopilniuj, to co u mnie nie dopilnowałem
    jeśli masz rurki jakieś na podłosze czy kable, to dobrze w tych
    miejscach wyrównaj podłoże piaskiem i daj styropian, tak aby jak staniesz ,
    zeby nie pracował styro.

    A przy wykończeniach w łazienkach zwroc uwagę, aby na łączeniu sciany płytki
    z podłogą
    użyl fugi silikonowej. Moj wykonawca kupił sobie taką fugę
    ale jej nie użył do dziś leży w garażu nowa i czeka na niego. Niedługo wraca
    na inne wykończenia to będzie poprawiał.

    pozdrawiam
    AT

  • 6. Data: 2012-03-28 13:03:48
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 28 marca 2012, 09:09:04 UTC+2 użytkownik Kacper USUNTO napisał:
    > Słuchajcie kupiłem styro EPS 100 na podłogę.
    > Tzn. kupiłem JAKO EPS 100.

    Zwaz go - powinien wazyc 18-20kg/m3. Jak wazy 15kg/m3 i mniej - reklamuj!
    pozdr.

    --
    Adam

  • 7. Data: 2012-03-28 21:31:02
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]

    > Zakładam że styro jest bardziej miękki niż powienien, ale da się na tym
    > zrobić wylewkę - tak powiedział specjalista.

    A skad ten specjalista od styropianu?
    Wazyles go, ze jestes pewny bo jakis koles tak powiedzial? Zadzwonisz do
    sprzedawcy, opitolisz biedaka i wyjdziesz na idiote. A z drugiej strony,
    skad sprzedawca ma wiedziec, ze to co na folii nie pokrywa sie ze srodkiem?
    Zwaz paczke i bedziesz wiedzial co jest.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2012-03-29 09:01:48
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>

> [...]
    > skad sprzedawca ma wiedziec, ze to co na folii nie pokrywa sie ze
    > srodkiem? Zwaz paczke i bedziesz wiedzial co jest.

    Specjalista od styropianu nie, ale widać było po sprzęcie podejściu i
    rozmowie (wiedzy),
    że na wylewkach trochę czasu spędził i jak się namacał tych styropianów to
    już w ręce poczuje
    czy jest miękki czy twardy.
    A że sprzedawca może nie wiedzieć, teoretycznie tak, ale to ponoć właśnie
    oni robią machloje z przepakowywaniem
    itd. zrestza już mam sporo ludzi którzy to potwierdzają, a rozpoznanie
    robiłem wśród nich zaledwie jeden dzień wczoraj,
    więc o cyzms to świadczy - to nie jednostka.
    A żeby nie opier.... sprzedawcy za friko to zadałem tu pytanie o taki
    proceder i co z nim zrobić.
    Zresztą tak też napisałem w zapytaniu że nie wiem jak to ruszyć i
    przygotować się do rozmowy.

    Rafał

  • 9. Data: 2012-03-29 09:27:27
    Od: "Piotr " <c...@W...gazeta.pl>

    Kacper <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > proceder i co z nim zrobić.
    > Zresztą tak też napisałem w zapytaniu że nie wiem jak to ruszyć i

    Handlowiec, sprzedawca jak ma głowę na karku to często nawet nie widzi styro
    u siebie na placu. Nie wiem jak było u ciebie, ale dostawa mogła być prosto
    od producenta. O przepakowywaniu słyszę pierwszy raz. Musiałby być to nieźle
    zorganizowany szwindel z dużymi konsekwencjami przy większych robotach. Ktoś
    musiałby te folie z nadrukiem zamawiać bokiem, potem przepakowywać, często
    wystawiać atesty i w sumie zarabiać niedużo, bo różnice są, ale nie aż tak
    znaczne w cenie.

  • 10. Data: 2012-03-29 11:48:40
    Od: Marek <m...@g...pl>

> [...]
    > wystawiać atesty i w sumie zarabiać niedużo, bo różnice są, ale nie aż tak
    Potwierdzam. Zazwyczaj materialy dojezdzaja bezposrednio z fabryki.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z