  • Data: 2010-06-11 08:31:45
    Temat: Re: ślimaki, ratunku!
    Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Vilar pisze:

    > (właśnie leczę kolano skręcone [lekko, więc nie jakiś poważny problem]
    > kiedy ganiałam za skubańcem po ciemku po lesie, a skubaniec uciekał z
    > jeżem w pysku, bo wiedział, że jak dopadnę, to zabiorę)

    Finger wie, że przeskrobuje, więc nie ucieka, tylko stoi jak cielak z
    zawstydzoną miną, kiedy odbieram trofeum. Najgorzej (dla mnie), gdy nosi
    kreta w zaawansowanym stanie rozkładu, tu się przydają gumowe
    rękawiczki do zabrania tego rarytasu. Próbuje też, chyba bezskutecznie,
    polować na jaszczurki i węże (mamy zaskrońce, zwinki i padalce. I
    ropuchy, tych psy nie ruszają.)

    > Co do ślimaków, to u mnie w tym roku jakby mniej.

    Pewnie wszystkie przyszły do nas.
    --
    B.