  • Data: 2009-03-18 20:55:57
    Temat: Re: sluzebnosc drogi - prosba o porade
    Od: "Mlody" <x...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Darek" <d...@o...pl> wrote in message news:gprgr8$20e$1@news.onet.pl...

    > ale co to oznacza, co masz tam wpisane dokladnie?

    zapis w akcie tyczacy sie poprzednich wlascicieli
    "...są włascicielami na zasadzie ustawowej
    wspolnosci majatkowej, nieruchomosci polozonej w X stanowiaca niezabudowana
    dzialke oznaczona numerem XYZ"
    oraz
    ... XXX zapewniaja ze przedmiotowa nieruchomosc stanowiaca
    dzialke oznaczona numerem XYZ.... ma dostep do drogi publicznej ..."