    From: o...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: śmierdzi z kanalizacji
    Date: Sun, 22 Mar 2009 07:51:24 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Moze i na wesolo, ale czy ja mówie o rozszczelnieniu czy o niedrożności?
    > Niekonwencjonalny sposób - fakt. Na polibudach nie ucza.

    > Nie chce oczysiscie obrazic kogokolwiek indywidualnie nie podajac
    > konkretnego przykladu, nazwisk, ... Nie bierz na siebie win
    > calej kasty.
    > Ale klasa roboli jest po prostu rozwydrzona. Nie ma to nic wspólnego
    > z wyksztalceniem, co zdajesz sie sugerowac. Grupa która okreslasz -tacy-
    > bez cudzyslowia jest nieliczna i do pominiecia.
    > Moze jakis przedmiot "Etyka" w budowlankach?
    >
    > pozdro
> [...]
    Witam. Przyjąłem wyjaśnienia. Poza jednym :) . Bardzo mało pisze się o tych co
    robią dobrze, a zapewniam, że jest ich nie tak mało (nadzoruję budowy i mam
    bezpośredni wgląd w ich pracę). Taka jest specyfika tego forum, że tu zbierają
    się tematy z problemami. Mało kto pisze tu o dobrze wykonanej pracy bo tak
    działa to forum. Nie ma, a przynajmniej ja nie znam forum gdzie pisano by dużo
    o dobrych zespołach, wykonawcach. Na dodatek nie ma szansy takie powstać, bo
    gdyby zaistniało, to "firmy" same zaczęłyby tworzyć "legendę" swojej dobrej
    roboty i forum bardzo szybko przestało by być wiarygodne. Pozdrawiam.