    From: "Jacek D." <...@...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: smród na poddaszu
    Date: Wed, 1 Dec 2010 00:20:10 +0100

    TO przechodziło pod dachówkami między łatami w dachu.
    Może wchodzi od strony kosza dachu?
    W wełnie na wysokości ściany kolankowej była rozdarta
    membrana pod dachówką i zrobione coś w stylu spiżarki - kawałki kości,
    suchy chleb i coś nieokreślonego co się rozkładało (z robalami).
    Nie wiem, czy to danie, czy właściciel. Wyciąłem cały kawałek
    wełny i razem z tą zawartością zapakowałem do podwójnego worka
    i jak najszybciej pozbyłem się z domu.
    Dalej czuć zapach ale zdecydowanie mniej. Mam nadzieję,
    że to tylko wełna musi się jeszcze przewietrzyć. Powoli zamykam
    wszystkie otwory. Potem objadę silikonem wszystkie szczeliny.
    Znajomy który się buduje już mi obiecał kawałek wełny.

    Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc i sugestie.

    Jacek