    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: smród na poddaszu
    Date: Wed, 1 Dec 2010 00:41:27 -0800 (PST)

    On 1 Gru, 09:11, s_13 <s...@i...pl> wrote:

    > czyli jak...?
    > pytam o to jak ociepliłeś dach...

    Nie ocieplilem :)
    Mam poddasze nieuzytkowe i na jego podlodze mam nakladzione jakies
    20cm styropianu.

    Ale gdybym chcial to poddasze uzywac to podnisl bym sciany i zrobil
    dodatkowy strop. I na nim znowu nakladl styro. Wiem ze to drozsze jest
    ale niewiele. A moim zdaniem jest solidniej i prosciej.

    Aktualnie po 3 latach w tym styro nie mam zwierzat. Sprawdzam czy
    gdzies sie styro nie nakruszyl i czy nie ma bobkow zwierzecych. No i
    mam tam uchylone dzwi zeby koty mogly tam sobie mieszkac. Troche sraja
    (ale niewiele) za to myszy lapia.