  • Data: 2009-07-07 07:10:04
    Temat: Re: solary - jaki kabel
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z mojej wiedzy wynika że wystarczą. ale nei dawaj skrętki tylko
    > przynajmniej 2 x 0.75 albo 2 x 1 mm2 tak jak pisałem.

    Moze byc i skretka. Jedyny prolem jest taki, ze jesli masz dlugi kabel
    to jego opor bedzie powodowal zawyzenie odczytu temperatury. Stad lepiej
    dawac kable o wiekszym przekroju. No ale w skretce masz 4 pary i jak
    zajdzie taka potrzeba mozesz przeciez uzyc 4 zamiast dwoch przewodow.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.