  • Data: 2017-03-31 13:27:26
    Temat: Re: spadek dachu czy to odpowiedni spadek
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 31 marca 2017 12:53:58 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > o to to, swieże drewno zmontowane w postaci konstrukcji ?>przestrzennej nie ma się
    jak powykrecac ale daje spore naprężenia ?>które tylko wzmacniają konstrukcje.

    Wiatę taką z 9x4,5 metra swego czasu zrobiłem ze świeżego drewna
    Nic się nie chce poskręcać ani popękać do dzisiaj a to już ładne kilka lat
    Poziomo przykręcone deski na płocie też świeże montowałem i się nie poskręcały. Tylko
    jak wiosną zamontowałem to przez lato dałem im, wyschnąć i dopiero malowałem, bo jak
    montowałem to były dosłownie wilgotne. Podejrzewam że z tydzień wcześniej ścięte.
    Dechy tak z 3,5-4 metry długie, 25cm szerokie 3,5cm grubości.
    Tak po prawdzie to nie wiem czy są u nas w okolicy tartaki co mają sezonowane drewno-
    jak widzę to raczej przecierają na bieżąco i sprzedają. Jedziesz podajesz wymiary, na
    drugi dzień odbierasz co tam zamówiłeś.