  • Data: 2017-03-31 15:28:15
    Temat: Re: spadek dachu czy to odpowiedni spadek
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwłaszcza po kilku miesiącach, jak się poskręca i popęka.

    > Ty tak na serio to piszesz?

    > http://www.fotoszok.pl/upload/5bc69b4c.jpg
    Popatrz sobie na ten landszafcik. Kazał ktoś takie drewno kupować? Pewno tak,
    doradzili i jest , co jest.Nikt nie jest doskonały, wielu sie dopiero uczy.Ale widzą
    swoje błędy.A jeśli nie, to po to my jesteśmy.Tyle, że łatwiej błedów unikać, niż je
    prostować.
    A tutaj, przy tak małym spadku faktycznie któraś krokwa może sie "wkląchnąć" i dachu
    będzie dolek. Niewielki, ale upierdliwy, bo woda częściej będzie wam stać.
    A jeśli nie, to nie ma sprawy.Ale śnieg przecież z takiego dachu nie spadnie.Choćby
    dlatego, że nie będzie miał poślizgu.

    > To może murujmy z pustaków z żużla z elektrowni, też tego nie widać. A pod
    > budynek nasypmy gruzu, będzie taniej i też nie widać.
    Jeżeli widzisz swój dom, to widzisz, jak jest budowany.
    Ale jeśli taki dom kupujesz, to kupujesz kota w worku.Widziałem już zamurowane
    butelki i odchody, widziałem gruz ładowany w ściany łopatę.Ale tynki zawsze były
    gładkie.
    A jeśli tutaj pisalem, że "ekologiczna" ceramika zawiera tyle samo pyłów, co pustaki
    z żużla, nikt nie wierzył.Fakt, już to nieaktualne, bo cegielnia padła.Ale inne robią
    to samo...