  • Data: 2009-03-04 12:01:18
    Temat: Re: spieprzona izolacja pozioma piwnic / problemy
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Dokładnie o tym mówię ..

    Poczytalem o tych metodach iniekcyjnych - opieraja sie najczesciej o
    odwierty co 10-15cm w materiale (najczesciej murze).

    Preparaty maja bardzo duza zdolnosc transportu w betonie, ceglach itp i to
    podobno wystarcza.
    Moze wiec w rejonie plam w ich centrum (mam zaznaczone gdzie zaczely sie
    pojawiac plus jest tam 'najciemniej' obecnie) nawierce pare takich dziur w
    wylewce, wleje płyn, poczekam az wchlonie, wcisne mase bitumiczna, poczekam
    az wyscnie a nastepnie zaleje dziury wypelniaczem. TO samo zrobie zaraz przy
    murze w okolicy styku 'widoczna plama' z murem.

    Tylko czy to ma sens tzn dzialac punktowo tam gdzie widac przeciezki zamiast
    systemowo tj na calej dlugosci scian i wylewek ? Miejsca wystepowania tyc
    przeciekow sa uwarunkowane od bledow wykonawczych (jak ja obstawiam) i za
    rok wystapia w tym samym miejscu czy jest to sprawa jakos inaczej
    uwarunkowana ?:) (obstawiam to pierwsze ale...)

    Pozdrawiam

    Kane