  • Data: 2009-03-04 18:27:58
    Temat: Re: spieprzona izolacja pozioma piwnic / problemy
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest jakaś obligatoryjna gwarancja na usługi budowlane wynikająca z
    > przepisów. Wex prawnika i pewnie coś wygrasz.

    Prawde mowiac nie mam czasu i wiem jak dzialaja polskie sady. Dam sobie
    spokoj.

    > Dla mnie to co ty tam masz wygląda wyjątkowo paskudnie i żadne
    > wstrzykiwania czegokolwiek nie pomogą. Naciągną cie na kolejne koszty. ja
    > robiłem izolacje masa bitumiczna Deitermann'a Superflex 10.

    Obaczymy, poprawie warunki terenowe na powierzchni przy scianach, dodam
    odwodnienie rynien (planowane, nie zrobione) i garazu (wjazd zaglebiony w
    ziemi) i zobacze co bedzie sie dziac dalej. Iniekcje zostawie sobie na
    pozniej.

    Pozdrawam

    Kane