  • Data: 2009-03-04 19:34:20
    Temat: Re: spieprzona izolacja pozioma piwnic / problemy
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Kane" <s...@s...pl> wrote in message
    news:gomlb7$6s7$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Mase kladlem sam, jest polozona super dokladnie. Ale tak jak pisal tornad
    > wczesniej - napewno spieprzylem polaczenie tej masy z papą na ławie. Tyle
    > ze to nie tlumaczy do konca problemu bo to NIE WYSTEPUJE tylko przy
    > scianach zewnetrznych - jest tez w paru miejscach przy scianach
    > wewnetrznych. Stad ja obstawiam zle polaczenie izolacji poziomych miedzy
    > tymi pod sciana a tymi pod wylewka a nie problem z izolacja pionowa czy
    > jej polaczeniem.

    No więc beton ciagnie kapilarnie, bo nie został zagęszczony i pewnie za
    niska klasa betonu do tego. Ale zwykły B20 jak go zawibrujesz to wody nie
    puszcza.
    Po prostu zrobiłeś błąd od początku. Pewnie nie zrobiłeś badań gruntu i nie
    sądziłeś, że tak wysoko będzie ta woda ci podchodzić. Do tego doszedł beton
    bez zagęszczania i masz.