    From: "Chiron" <e...@p...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: spoldzielnia mieszkaniowa
    Date: Sun, 2 May 2010 09:44:51 +0200

    news:euuhyz0lz1zp.1kpjzzppn430m$.dlg@40tude.net...

    > Niech jej zrobią stalowy szyb wentylacyjny (rura) na zewnątrz budynku. Co
    > do "przymusu" - ma znaczenie dokładny typ własności twojego lokalu
    > mieszkalnego, chodzi o to, jaka jest tzw jego służebność i jej zakres
    > odnosnie poszczególnych elementów - ściany, podłogi, sufity, balkony itp.
    > Puść swoje pytanie koniecznie na pl.soc.prawo.
    >
    > A tutaj trochę "podobne" sprawy, może w czymś pomogą te linki:
    > http://www.zarzadca.eu/discussion/829/instalacja-swi
    atlowodu-z-wlamaniem-do-piwnicy/
    > http://forum.prawnikow.pl/Rury-gazownicze-prowadzone
    -prz-t43667.html
    > http://www.wspolnota.net.pl/printview.php?t=3047&sta
    rt=0

    Dzięki za linki- ale tam jest o wspólnotach mieszkaniowych. Czy to podobne
    prawo do spółdzielni? Jeśli chodzi o pytanie na pl.soc.prawo, to dałem
    równolegle- jednak tam jakby atmosfera bardziej podgrzana niż na psp:-)

    --
    Serdecznie pozdrawiam

    Chiron