    From: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaż strychu przez wspólnotę deweloperowi
    Date: Tue, 8 Feb 2011 22:29:17 -0800 (PST)

    > Witam. Wspólnota której jestem członkiem zamierza podjąc uchwałę
    > dotycząca sprzedaży powierzchni strychowej deweloperowi który
    > zamierza wybudować tam mieszkania (podnosząc dach).

    W mojej spółdzielni mieszkaniowej w jednym bloku było dobudowane
    piętro.
    Z tego co mówił mi prezes ludzie się wkurzali i trwała wojna z tego
    powodu ...

    A efekt końcowy ?

    Dzięki dobudowie dodatkowego piętra osoby które mieszkały na ostatnim
    piętrze dostały "gratis" sporo lepsze docieplenie (nie zwiewa im już
    ciepło przez dach) a dodatkowo cały blok został przez wykonawcę
    ocieplony i pomalowany.
    Dla samego bloku i ludzi tam mieszkających zysk był spory (zapewne
    mniejsze rachunki za ciepło) , ładniej wyglądający blok i od razu
    "naprawiony" dach ...

    Ta "inowacja" była pamiętam chlubą naszej spółdzielni ...

    Więc szczerze mówiąc nie wiem czy jest się czym przejmować ...

    Najwięcej zyskają Ci co mieszkają na ostatnim piętrze. Dzięki
    dobudowie piętra ich rachunki za ogrzewanie napewno spadną (mniejsze
    straty ciepła przez dach) a zapewne także blok zostanie pomalowany na
    koszt developera (znów oszczedność).

    Jedyny minus to hałas i uciążliwość ...