  • Data: 2011-02-09 09:19:39
    Temat: Re: sprzedaż strychu przez wspólnotę deweloperowi
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wi c w a nie o t d ugotrwa uci liwo chodzi. Kt ra b dzie dotyczy
    > g wnie tylko lokator w mieszkaj cych pod t powierzchni .
    > Sama inwestycja niew tpliwie ma pewne zalety, ale chodzi te o to, aby
    > by a za atwiona w spos b jak najkorzystniejszy dla wsp lnoty.

    Ok.

    Wspólnota to Wy więc Wy decydujecie ...

    U mnie było to w spółdzielni mieszkaniowej. Strychu nie było. Blok był
    starszy , więc poprzez dobudowę zyskał. Spółdzielnia za kasę otrzymaną
    z budowy i sprzedaży ociepliła i pomalowała blok. Tak czy owak
    mieszkańcy tego bloku zyskali , bo otrzymali ocieplenie dachu , ścian
    i nową fasadę oraz pewne inne zmiany ...
    I nic to ich nie kosztowało ...

    W Waszym przypadku kasa jaką wpłaci developer też pójdzie na jakieś
    cele. Zapewne na jakieś naprawy / modernizacje więc też na tym
    zyskacie , bo jeśli nie to WY z waszych pieniędzy będziecie musieli
    zapłacić za jakieś naprawy/modernizacje i itd ...

    Więc może warto ? Trochę niedogodności ale za to będą też korzyści ;)