  • Data: 2011-02-09 12:20:57
    Temat: Re: sprzedaż strychu przez wspólnotę deweloperowi
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > U nas masowo lokatorzy odłączaja się od spółdzielni i zakładaja wspólnoty.
    > Jak mają rosądnego administratora to nie ma problemu z funduszem remontowym
    > n bieżace wydatki. A jak remont dachu np potrzebny to wspólnota zaciąga
    > kredyt remoontuje i spłaca.
    > Przynajmniej kazdy mieszkaniec budynku wie na co i za co płaci. A w
    > spółdzielniach z reguły na nic wpływu nie masz i rozliczenia też są byle
    > jakie. Dużo by o tym pisac.

    Ja nie narzekam ...

    Fakt mieszkam na dość małym osiedlu którym zarządza spółdzielnia
    mieszkaniowa i nie narzekam :)
    Miałem mozliwość jak kupowałem mieszkanie (chyba w 2004r) wydzielić
    się i mieć KW (specjalnie dla mnie uchwałę podjęli i dali mi
    możliwość) , ale nie chciałem ...

    Płacę za 65m2 mieszkanie (4 osoby) od 2004r mniej niż 400zł
    miesięcznie. Dodatkowo w cenie wliczony jest ogródek (własny) ;) W
    cenie wliczone jest wszystko oprócz prądu.
    Ogrzewanie z kotłowni osiedlowej.

    Uważam że jest to bardzo mało , bo mojej żony mama na innym osiedlu za
    takie same mieszkanie płaci około 700zł miesiecznie + prąd ...