  • Data: 2011-02-09 12:42:09
    Temat: Re: sprzedaż strychu przez wspólnotę deweloperowi
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:1243c194-7f0e-4664-8b66-d50452257064@w21g2000yq
    m.googlegroups.com...
    >Ja nie narzekam ...

    >Fakt mieszkam na dość małym osiedlu którym zarządza spółdzielnia
    >mieszkaniowa i nie narzekam :)
    >Miałem mozliwość jak kupowałem mieszkanie (chyba w 2004r) wydzielić
    >się i mieć KW (specjalnie dla mnie uchwałę podjęli i dali mi
    >możliwość) , ale nie chciałem ...

    To akurat bez znaczenia. Nawet jakbyc wydzielił kw i tak mieszkanie byłoby
    spółdzielcze/spółdzielcze własnościowe.
    Mogliście jednak np cały budynek oddzielić od spółdzielni założyc wspólnote
    i zlecić administracje jakiejs firmie.
    I wtedy wasz budynek rozliczany byłby indywidualnie, moglibyście podjąc
    decyzje o np remoncie, zaciągnąc kredyty na ten cel itp.

    >Płacę za 65m2 mieszkanie (4 osoby) od 2004r mniej niż 400zł
    >miesięcznie. Dodatkowo w cenie wliczony jest ogródek (własny) ;) W
    >cenie wliczone jest wszystko oprócz prądu.
    >Ogrzewanie z kotłowni osiedlowej.

    A wiesz jak te srodki spóldzielnia wydatkuje? Wiesz ile wasz budynek ma na
    np funduszu remontowym? Wiesz ze np jak w sasiednim budynku kradną prąd z
    klatki i mają wyzsze rachunki za oswietlenie częsści wspólnej to posrednio
    ta kasa idzie z Twoich wpłat?

    >Uważam że jest to bardzo mało , bo mojej żony mama na innym osiedlu za
    >takie same mieszkanie płaci około 700zł miesiecznie + prąd ...

    Zakładając wspólnote płacili byście pewnie podobnie lub mniej ale
    conajwazniejsze płacili byście tylko za to co SAMI(mieszkańcy budynku)
    zużyjecie(ogrzewanie, prąd itp)

    Krzysiek