  • Data: 2009-02-05 22:27:12
    Temat: Re: sprzeglo hydrauliczne
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tim" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:gmfo4b$7v0$1@inews.gazeta.pl...

    > Dla mnie nie jest to bez sensu. Jak instalowalem kociol na ekogroszek to
    > nie bylo u mnie gazu.
    > Uwazam ze przy obecnych cenach groszku bede placil te same rachunki. Chce
    > miec troche
    > luksusu i nie myslec ze musze raz na 10-12 dni (w mrozy raz na tydzien)
    > zejsc do kotlowni i sie ubrudzic.

    Ja luksusu nie oceniam, ale pisales cos o zaleznosci cen paliwa. Z tego
    punktu widzenia to bez sensu, bo to nie ma prawa sie zwrocic, co innego
    komfort. Zreszta to i tak Twoja sprawa, zwrocilem uwage na aspekt kosztowy,
    nic nie poradze ze Ci sie nie podoba.

    > Za to solary zwroca Ci sie po 10 latach a wtedy trzeba bedzie kupic nowe.
    > Wiec gdzie tu
    > wymierne korzysci?

    Za 10 lat powiadasz??
    Jak okiem siegnac wszyscy moi znajomi placa za gaz w okresach wiosna do
    jesieni za samo ogrzewanie wody co najmniej 100zl miesiecznie. Ja od
    wiekszych oplat gazowych odpoczne chociaz przez 7-8 miesiecy, a i zima
    zaplace troche mniej, zawsze to cos. Jak mieszka sie samemu i nie ma dzieci,
    a do tego sporo czasu spedza w delegacji to korzysci nie ma w ogole, ale nie
    kazdy ma tak samo.

    Pozdro.. TK