eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniestemplowanie stropu monolitycznego - czy może tak zostać...Re: stemplowanie stropu monolitycznego - czy może tak zostać...
  • Data: 2014-09-05 10:25:10
    Temat: Re: stemplowanie stropu monolitycznego - czy może tak zostać...
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 września 2014 09:33:20 UTC+2 użytkownik dolniak napisał:

    > O klinach i podkladkach dobrze piszą.Szalowanie to poważna robota,ale maly pikuś w
    porównaniu z tym,co będzie.Szalunek ma wytrzymać betonowanie,a potem musi zostać
    BEZPIECZNIE -dla cieśli i budynku-zdemontowany.

    E kurde nie przesadzaj - ja ciesla nie jestem a sam demontowalem stemple
    i szalunki na moich dwoch stropach (kazdy 170m2 powierzchni "brutto" / 140m2
    "netto"). Co niby grozi budynkowi przy rozbieraniu? :-) Chyba tylko jak
    rozbierasz szalunki po 2 dniach od betonowania :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.