  • Data: 2010-11-15 12:27:17
    Temat: Re: sterownik pokojowy a ciągłe grzanie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lis, 12:02, "Rafa " <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > i nadal nie rzoumiem tego jak ten pokojowy ma mi sterowac skoro ...
    > obojetne jaka krzywa grzewca, oboj tne jak ustawie rotametry to przeciez
    > inne pokoje ( bez czujnika) wych adzaja sie np szybciej a czujnik nie
    > za aczony nie w czy obiegu
    > a na zapas ogrzac sie nie :(
    > powoli widze brak sensu monta u tego
    > chyba e mnie jako naprostujecie

    Wg mnie czujnik pokojowy podlacza sie tak:
    Dajesz go w najzimniejszym pomieszczeniu-takim ktore najdluzej sie
    nagrzewa i zawszew nim ma byc cieplo (tzn. nie wylaczysz tam grzania,
    albo nie ustawisz np. 10 stopni ;) ), nie dajesz tam termostatow (jak
    sa to odkr. na full), tylko ust.temp. na regolatorze czujnika. Reszta
    pomieszczen na termostatach - jak sie nagrzeja do ust.temp, to
    termostaty je odetna...

    WS

    PS. Najistotniejszy jest wybor tego pomieszczenia z czujnikiem! Np.
    jakis korytarz?