  • Data: 2011-05-23 11:58:10
    Temat: Re: strop a przepusty pod wodę i inne
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Maj, 12:35, owp <o...@g...pl> wrote:

    > No tak, ale ja mam umowę z wykonawcą na stan surowy. Czy powinien mi
    > zrobić te otwory, jeśli nic o tym nie mówiliśmy? Jaka jest praktyka?

    Latwiej zrobic przed zalaniem stropu. Wsadzasz tam byle co - jak ma
    byc okragly to kawalek rurki kanalizacyjnej rzadanej srednicy. Jak cos
    wiekszego o wymyslnych nawet ksztaltach to wycinasz ze styropianu i
    jest :) No chyba ze masz terive przy ktorej bedzie wiecej zabawy - w
    monolicie otwor pieknie na wylot wychodzi ;) Dla wykonawcy to robota
    lekka i szybka, watpie zeby chcial za takie cos Cie jakos specjalnie
    skasowac :-) Ja wszystkie przepusty zaczalem robic jak juz gruszka
    byla na horyzoncie i sie ustawiala do pompy. Na szybko ulozylem
    dobrych 15 kawalkow rury fi160, chyba wszystkie z nich wykorzystalem -
    bez tego mialbym dobre kilkanascie godzin kucia, a tak 20 minut i
    otwory piekne rowne ;)
    pozdr.

    --
    Adam