  • Data: 2015-06-10 23:09:41
    Temat: Re: strych bez podłogi
    Od: Marek G <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 10 Jun 2015 13:42:56 -0700 (PDT), k...@g...com pisal(a):

    >To że ktoś wpadnie jak będzie pracował to wypadek. Popatrz na to z innej strony.
    Masz do mieszkania mocne drzwi, dobre zamki, jakieś blokady antywłamaniowe. A tak
    naprawdę mieszkanie masz zamknięte na kłódkę za 4,99 z marketu.

    Tam nie kłódki za 4.99. Tam jest taki sprytny zamek na wkrętak albo
    inny kawałek żelaza.
    Ale obecnie nie chodzi o ochronę mienia.
    Taki nieuzytkowy strych to swietne miejsce na zabawę dzieciaków i
    któreś może bezprawnie! wpaść do/na mnie przez sufit.

    --
    Pozdrawiam - Marek