    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: studnia na działce rekreacyjnej
    Date: Tue, 4 Aug 2009 18:29:20 +0200

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7f0a5a98-70fe-4cb9-9ef9-693118f92e5a@v36g2000yq
    v.googlegroups.com...
    On 3 Sie, 22:54, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    >Nie prawda. Jak chcę to się kręci, a jak nie to nie...
    >;-)

    Nie prawda. Kreci sie jak chce, sam probowalem. Mozna uzyc obraczki na
    nitce, tez dziala. Kazdy moze, nie ma o czym gadac tylko trzeba sprobowac.

    >to tylko dowód potwierdzający napęd mięśniowy...
    >;-)

    Albo teorie chaosu. :-)

    >No nie prawda, w/g oszołomów wykrywa prawie wszystko, włącznie z
    >osobami poprzez kręcenie nad ich zdjęciem ...

    Ja sie oszolomami nie zajmuje, wiem co widzialem i tyle.

    >A moim zdaniem o ludzkiej naiwności, która wydaje się być
    >nieograniczona....

    Kazdy wierzy w co chce. Nie tak dawno temu uczono o niepodzielnosci atomu, a
    dzis o kolorach wiekszosc pewnie slyszala.

    >Nie przez przypadek żadnemu radiestecie nie udało się potwierdzić
    >swoich umiejętności w obiektywnym doświadczeniu. A wielu próbowało....
    >zdobyć ten milion dolarów...

    A tego nie wiem. Sasiad dal mi druty ktore dzialaly, wahadlo tez mialem w
    rekach jakis czas temu. Na tym konczy sie moja przygoda z radiestezja. Dawno
    juz nauczylem sie nie przesadzac z gory wszystkiego.

    Pozdro.. TK