  • Data: 2009-08-06 04:24:10
    Temat: Re: studnia na działce rekreacyjnej
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Sie, 12:09, "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl> wrote:

    > ludzie dzielą się na tych co powtarzają innych słowa i przyjmują je za
    > pewnik oraz na tych którzy słowa innych sprawdzają nim przyjmą je za pewnik

    Wydaje mi się że Ty należysz do tych pierwszych... radiestezja żyje
    tylko dzięki nim.
    ;-)

    > a teraz do tematu po pierwsze nazywaj sobie to co jest pod ziemią i płynie w
    > tym woda jak chcesz jedno jest pewne są pod ziemią cieki wodne nazywane
    > przez jednych żyłami przez innych ciekami, te cieki to nic innego jak rzeki
    > wypełnione gruntem przepuszczalnym,

    Rzeka płynie... a woda w ziemi przeważnie stoi ...
    ;-)

    >kolejne to są to nic innego jak kable
    > podziemne którymi ładunki mogą przemieszczać się w ziemi ponieważ ładunki
    > elektryczne przemieszczają się nimi to nic dziwnego że powstaje pole
    > magnetyczne wokół nich tak jak pole magnetyczne wokół przewodnika w którym
    > płynie prąd elektryczny,

    Nie potwierdzają tego żadne przyrządy. Można by twierdzić że przyrządy
    te są za mało dokładne gdyby nie fakt że one z kolei wykrywają pola
    magnetyczne których człowiek nie jest w stanie wyczuć (potwierdzone
    doświadczalnie). Bo człowiek w ogóle mało wyczuwa...
    ;-)

    Sami radiesteci nie powołują się na pola magnetyczne, tylko na
    nieodkryte promieniowanie z kosmosu...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.