  • Data: 2010-10-18 19:16:51
    Temat: Re: studnia - pompa 3 fazowa czy 1 ? - plusy i minusy
    Od: "KS" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4cbbef8c@news.home.net.pl...

    > A konkretnie?

    Konkretnie sprawność, czyli stosunek mocy mechanicznej na wale do mocy
    elektrycznej pobieranej z sieci.

    > Nieistotne przy zbiorniku ciśnieniowym.

    Fakt.

    > Mmmm... Przeciążenie? Jakie? A, że niby będzie próbować do zbyt
    > wysokiego ciśnienia? Od tego są wyłączniki ciśnieniowe.

    Nie wiem z czym ta pompa współpracuje.

    > A jakie ma to znaczenie przy pompie zatapialnej - zdecydowanie nieistotne.

    A gdzie pisze ze to pompa zatapialna?

    Poza tym jak ktoś juz napisał brak kondensatora i czasem wył odśrodkowego.
    Czyli większa niezawodność.

    Pozdrawiam
    K.S.