  • Data: 2009-10-07 19:32:31
    Temat: Re: styrodur pod plyte fundamentowa
    Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > wiesz co to jest styrodur ?:)

    Na pewno nie jest to materiał na którym mozna postawić kilkuset tonowy
    klocek :)

    A do autora: ocieplaj pomiędzy płytą a posadzką - tak to się robi :) Ale
    wtedy nie potrzeba styroduru, chyba, że masz bardzo wilgotne tereny, ale
    wtedy bardziej martwiłbym się moknięciem samej płyty fundamentowej.
    Ja tez mam pod piwnica płytę (wylana na chudziaku). Płyta ma 10 cm i na niej
    znajdzie się izolacja p.wodna, płyta dciskowa (30 cm) i znowu izolacja
    p.wodna i dopiero styro (bo styrodur jakby nie do tego) i posadzka.

    --
    Mariusz