  • Data: 2009-10-30 15:11:05
    Temat: Re: styropian do sufitu
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:17fd1856-54b4-4520-a4af-6af98a7bceb2@l2g2000yqd
    .googlegroups.com...
    >Czy ma ktoś jakiś patent na mocowanie styropianu do sufitu? Zostało
    >mi sporo styropianu 22cm i chciałem sobie tym ocieplić sufit w garażu
    >(bo nad garażem jest ogrzewana jak najbardziej sypialnia). Będę kleił
    >na piankę bo w zimie nie chce mi się babrać z wodą. Pianka jaka jest
    >niestety już wiem - łatwo nie będzie. No więc jak to poziomować i
    >utrzymać przez godzinę nieruchomo... Ma ktoś jakiś pomysł? Najlepiej
    >sprawdzony ...

    Jesli uzywasz pianki odpowiedniej do klejenia styropianu do dasz rade. Ja
    tak obkleilem wypusty (niektore podlogi wychodza mi za obrys scian. Trzyma
    bez problemu, nie trzeba podporek, tylko chwile trzeba jednak docisnac. A
    najlepiej docisnac chwile, odcignac i ponowic (sprawdony patenten na
    klejenie) wielu rzeczy).