    From: "kiki" <k...@k...ki>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: sufot podwieszany - projekt
    Date: Mon, 24 Oct 2011 17:59:30 +0200

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4ea582fe$1@news.home.net.pl...

    > Oczywiście! :-)
    > Dali dodatkowo kołki. Styro mam na felc w 90%, reszta bez bo zabrakło a na
    > miejscu w hurotwni nie było.
    > Zdjęcia elewacji mocno nieaktualne. Jest już na etapie gruntowania.
    > Są bonie w kilku miejscach.
    > Wykonawca solidny - nawet na boniach robi taki malutkie spadki aby tam
    > woda nie zalegała.

    Ale ptaki będą siadały i srały :-)

    > Siatkę zatapia w kleju po czym kładzie na nią kolejną warstwę kleju a jak
    > wysechł cały klej na budynku to jeszcze raz nałożyli klej.

    Ale wtapia czyli najpierw klej, dalej siatka i masowanie tak ?

    > Co do profili - no tak, muszę kombinować choć nie bardzo mam pomysł na
    > razie.

    Zrób jak leci i idź do castoramy po jakies paski metalu i coś wymyśl.
    Tak zostawić nie wolno, bo zleci.

    > Czy te max 40cm ekofibru jest aż takie ciężkie? To w końcu nie granulat
    > wełny. AFAIK 1m3 granulatu wełny waży 60kg a ekofibru 30kg

    Za te 100zł za te dodatkowe paski kupisz sobie spokój na całe życie tego
    stropu :-) Twój wybór :-)
    Moim zdaniem te cienkie łapki wyskoczą, bo się profil U z nich wyłanie.
    Zobacz jakie cienkie są te haczyki i jaka cienka blaszka profilu, mała
    powierzchnia mocowania. Może przykręć po dwa czy trzy ze sobą plus klej
    żeby wisiało na trzech a nie na jednym.
    Masz to na stole więc coś wykombinujesz. Każda jedna łapka co bedzie trzymać
    to dodatkowe kilogramy wytrzymałości.