  • 1. Data: 2013-08-26 20:51:55
    Temat: Re: suszarka na pranie(jaka) - wilgo? w pomieszczeniu
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-08-26 13:16, AT pisze:
    > Zachcia?o sie mojej drugiej po?owie suszarki elektrycznej na pranie,
    > widz?, ze sa jakie? z pompami ciep?a (co to jakas jednostka na zewn?trz
    > montowana?), jako, ze pracowa? b?dzie
    > w piwnicy (pralni)a nie za bardzo mam tam wentylacj?, i nie chcia?bym
    > robi?, to jak? suszark? mo?ecie poleci?, kt?ra nie wytwarza wilgoci,
    > a zbiera te skropliny w jaki? pojemnik,
    > na co zwraca? uwag? przy wyborze modelu,
    > cena powiedzmy do 3k jak? mog?bym zap?aci?.
    >
    > czy moze lepiej kupic tak? z opcj? pod??czenia do wentylacji?
    >

    > dzi?ki za podpowiedz,
    > pozdrawiam

    Ja mam pralko-suszarkę i wydaje mi się, że takie z podłączeniem do
    wentylacji to raczej już nie występują, jako przeżytek.
    U mnie wszystko się skrapla i nic nie paruje.
    Skropliny idą do kanalizacji. Suszarka nieźle się sprawdza do skarpetek
    i drobnicy, natomiast co do pościeli, obrusów itp. to są potem mocno
    wymięte i jest kłopot z wyprasowaniem.
    Z ceną też przesadziłeś. Z 3 tys. kupisz wypasioną pralko-suszarkę.
    Jacek