    Date: Tue, 01 Jun 2010 10:19:23 +0200
    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: świezy beton i guma w płynie

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik "Stolat"<c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Potwierdzam, integruje sie jak cholera, zeskrobac tego z betonu w zaden
    > sposob nie mozna. Gdyby bylo inaczej to ze sciany kafle by splynely.
    > Co do meritum, nie smarowalbym przed wyschnieciem betonu, bo wyschnac to on
    > mialby male szanse nie mowiac o ryzyku odspojenia foli od podloza.

    Po dwóch dniach od wylania to ja bym się nie martwił czy odizolowany
    beton da radę wyschnąć. da rad i to za bardzo - ja bym się matrwił czy
    pozbawiony odpowiedniej ilości wody beton da radę dostatecznie związać.
    Przecież te 28 dni to jest 14 dni na mokro, z ewentualnym polewaniem
    żeby dobrze związał i kolejne 14 na schnięcie. Jak się komuś spieszy -
    niech zastosuje beton szybki (przyspieszacze do cementu, gotowe cementy
    szybkie, jak kogoś tać na takie fanaberie to z cementu Sorela w dwa dno
    ma zrobione. A jak chce mieć dobrze zrobione to niech się reżimów
    technologicznych trzyma a nie rzeźbi w gównie.

    --
    Darek