  • Data: 2010-04-09 07:12:03
    Temat: Re: szlaufwaga, a słupki ogrodzeniowe
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek P. pisze:

    > Przy 20m poziomica laserowa przyda się co najwyżej do celnego nią
    > rzucania ;-)
    >
    > Robiłem na swojej działce pomiary dalmierzem laserowym. Realna szansa na
    > zobaczenie laserowego punkcika w terenie w moim przypadku wynosiła
    > jakieś 10m a i to był już hardkor (jedna osoba starała się trafić w
    > deskę wykorzystywaną jako łata, druga osoba patrzyła na deskę i
    > usiłowała zobaczyć plamkę).
    >
    > J.

    Po co taka precyzja? To kosmodrom? W linii plotu, ale dalej
    niz krancowe slupki wbij 2 slupy, podeprzyj zastrzalami, rozepnij
    lekki sznurek (polecam kłąb takiego bialego, brzydkiego splotu
    do snopków) i bardzo mocno napnij.

    Poziom dokomponuj na oko - zerkajac po sznurku, czy z jednej lub
    drugiej strony linia sznurka nie wyje w niebo. Jesli sa ploty
    sasiadów, dokomponuj sie tez do nich.

    Dla spokoju spytaj tez zone.

    Material na plot ma prawdopodbnie stala wysokosc (np siatka
    miewa 1,5 m). Szukanie poziomu trzeba skonfrontowac z późniejszymi
    koniecznosciami albo wybrania jakies górki, albo nadsypania
    jakiegos dolka, tak by dół plotu jakos pasowal do gleby
    i by za duzo sie nie narobic.

    pozdro
    --
    A S