  • Data: 2012-04-29 12:37:06
    Temat: Re: szpachlowanie sufitów podwieszanych
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-26 10:11, Marek wrote:
    > A na jakie masy sie zdecydowales?

    Kupilem Knauf uniflot i gotową zaprawę Cekol B-45 finisz
    Właśnie skończyłem robić fazki i gruntować spoiny.
    Teraz chcę wszystkie oryginalne rowki na łączeniach płyt i te
    nieoryginalne wypełnić Knauf-em uniflot.
    Potem jak przeschnie ponaklejema wszędzie siatkę samoprzylepną Norgips.
    I zacznę na to warstwę Uniflota.
    Potem przecierka i albo znów uniflotem albo już pojadę tym cekolem
    gotowym szeroko... nie wiem zobaczę.
    :-)

    --
    Pozdr.