  • Data: 2013-03-15 19:13:41
    Temat: Re: szpalety okien zimą
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek N." napisał w wiadomości grup

    > Tak dobrze z tym doklejaniem to nie jest, ciął bym praktycznie po spoinie.

    No to klops.

    > Cieszę się, że zaprawa zimowa jest coś warta. W takim razie użyję jej do
    > zatarcia i wypełnienia bloczków.

    Tego bym nie robił - ta zaprawa jest mostkiem cieplnym. Lepiej wypełnić
    czymś innym.

    Aaa, przypomniało mi się Ytong robi też zaprawę do uzupełniania ubytków -
    tym możesz uzupełnić nie tworząc mostków cieplnych. Jest to dość drogie, ale
    bardzo lekkie więc wydajne w przeliczeniu na kilogramy. Ja tym wypełniałem
    bruzdy po elektryce. Nie wiem, jakie są temperatury stosowania ani nie znam
    alternatywnych producentów.

    Pozdrawiam
    Ergie