  • Data: 2011-08-24 15:33:11
    Temat: Re: szukam geodete ktory sie podstawi
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:02e4bccc-906f-48f1-a50c-b717c93bd91c@y4g2000vbx
    .googlegroups.com...

    > Biorac takiego za 1500-2000 ja oczekiwalem z jego strony tylko
    > wpisow ;-)

    > Nie chce odpowiedzialnosci za marne grosze = nie bierze danej roboty.
    > Wezmie - to niech przynajmniej takie podstawowe rzeczy jak wlasciwe
    > polozenie budynku, zbrojenie law/plyty, zbrojenie stropow i wiezbe
    > sprawdzi :) Sa tez tacy kierbudzi co biora po 10-20k za budowe. Kazdy
    > bierze ile chce ale z odpowiedzialnosci go nizsza stawka nie zwalnia!
    > To jest jego problem ile bierze, nie inwestora :) Tamten byl sknera to
    > teraz powinien za to beknac!
> [...]

    A z tym sie z Toba zgadzam :)
    Ogolnie to jestem ciekaw jak sie sprawa skonczy bo moim zdaniem rozstrzygnac
    bedzie trudno kogo tutaj wina- kierbud bedzie zwalal na geodete i odwrotnie.
    Choc ja bym sie przychylal ku temu ze geodeta sie gdzies kropnal, bo
    zrobienie szkicu z wytyczenia albo i tylko samego wpisu do dziennika budowy
    oraz wlascicwe wbicie palikow pod lawy to dwie rozne spawy...ale kto wie jak
    tam bylo....