  • Data: 2011-08-25 08:44:57
    Temat: Re: szukam geodete ktory sie podstawi
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Ława napisał:
    > "Ściana przeciwpożarowa"?
    >
    > To coś w rodzaju muru oporowego? ;)

    Tak... bez okien i z jakimś wysunięciem ponad dach. Nie znam konkretnych
    namiarów na przepisy.

    > Ale tutaj chodziło o budynek, a budynki od dawna - poza wyjątkowymi
    > sytuacjami wymagającymi zgody wyższej szarży urzędniczej (nie szarego
    > decydenta z powiatu) - nie mogą być stawiane przytulone do granicy, poza
    > przypadkami kiedy z drugiej strony granicy taki przytulony już stoi.

    Pewnie zależy to od urzędu... U mnie coś takiego mówili, że jakbym
    chciał w ostrej granicy stawiać budynek, to właśnie pod ścianę p-poż się
    to podciąga.

    Jednak spierać się nie będę, bo to tylko informacje 'na gębę' :-)

    pozdr
    Robert G.