  • Data: 2011-08-24 15:18:18
    Temat: Re: szukam geodete ktory sie podstawi
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Sie, 16:54, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    wrote:

    > Adamie ale czego oczekujesz za 1500-2000 PLN?

    Biorac takiego za 1500-2000 ja oczekiwalem z jego strony tylko
    wpisow ;-)

    > Przeciez to sa tylko ceny za wypelnienie dziennika i za pieczatke... chyba
    > ze te 1500-2000 to za miesiac.
    > Inaczej to sie nie dziwie ze kierbudy maja wszystko w d....bo za 1500 za dwa
    > lata budowy srednio (uogolniam) to mi by sie tez nie chcialo jezdzic bo
    > chyba wiecej na paliwo bedzie wydane

    Nie chce odpowiedzialnosci za marne grosze = nie bierze danej roboty.
    Wezmie - to niech przynajmniej takie podstawowe rzeczy jak wlasciwe
    polozenie budynku, zbrojenie law/plyty, zbrojenie stropow i wiezbe
    sprawdzi :) Sa tez tacy kierbudzi co biora po 10-20k za budowe. Kazdy
    bierze ile chce ale z odpowiedzialnosci go nizsza stawka nie zwalnia!
    To jest jego problem ile bierze, nie inwestora :) Tamten byl sknera to
    teraz powinien za to beknac!
    pozdr.

    --
    Adam