  • Data: 2015-10-26 11:21:23
    Temat: Re: taras dachem
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Oct 2015 10:30:18 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > I to jest argument na wiezyczke. U nas w PZP okreslaja kolor dachu,
    > elewacji i kostki przed domem.

    Też jestem ciekaw o co chodzi z tą wieżyczką. Aż obejrzałem parę zdjęć
    lotniczych Wenecji i nie ma tam takich ozdób, pominąwszy rzecz jasna
    kościoły. Przydałoby się inne zdjęcie tej okolicy, bo może się okazać, że
    to część innego, zasłoniętego budynku.

    > jak luki nad oknami i prostokaty, oraz balustrady?

    Łuki to tylko ozdoba, za to stosowana konsekwentnie. Nie ma tak, że w
    jednym rzędzie masz okna w różnym stylu. Obejrzyj sobie inne zdjęcia z
    Wenecji, praktycznie wszędzie fasady mają zachowaną symetrię pionową, a
    często też poziomą.

    > Masz na mysli kolor zapewne?

    Nie, całokształt. Kolor to tylko lokalna fascynacja, dodatkowo podkręcona
    przez pseudo-HDR na większości zdjęć-tapet.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl