  • Data: 2015-10-26 12:37:03
    Temat: Re: taras dachem
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-26 o 11:21, Borys Pogoreło pisze:

    > Też jestem ciekaw o co chodzi z tą wieżyczką. Aż obejrzałem parę zdjęć
    > lotniczych Wenecji i nie ma tam takich ozdób, pominąwszy rzecz jasna
    > kościoły. Przydałoby się inne zdjęcie tej okolicy, bo może się okazać, że
    > to część innego, zasłoniętego budynku.

    > Łuki to tylko ozdoba, za to stosowana konsekwentnie. Nie ma tak, że w
    > jednym rzędzie masz okna w różnym stylu. Obejrzyj sobie inne zdjęcia z
    > Wenecji, praktycznie wszędzie fasady mają zachowaną symetrię pionową, a
    > często też poziomą.

    > Nie, całokształt. Kolor to tylko lokalna fascynacja, dodatkowo podkręcona
> [...]

    Mniejsza o szczegoly. Chodzi o to, ze u nas lokalnie komus znaczacemu
    upierdaczy sie jakas wizja, podaje za przyklad rozne wioseczki w
    zachodniej czesci europy, uszczegolawia to w zapisach a tym czasem na
    poludniu np. w tysiacletniej republice malo kto sie tym przejmuje.
    Zobacz chocby to:
    http://kochampodroze1.blog.pl/files/2013/09/Plac_św.
    _Marka_Wenecja_Włochy.jpg

    A kolor i HDR? Troche tak, ale jednak...

    Pozdro.. TK