  • Data: 2010-03-23 08:20:42
    Temat: Re: trawa naturalna jak na łące
    Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aproposik: po solidnej zimie są na trawie jasne plamy, dosiewać tam, czy
    > się samo zregeneruje? Cienista leśna część jest mocno przerośnięta mchem,
    > czy on się nie rozpanoszy na pozostałe rejony? Czy go likwidować, a jeśli,
    > to jak?

    Generalnie to mnie mech nie przeszkadza, a nawet nadaje trawnikowi sznyt
    leśnej dziczy. Wręcz uważam, że opinia o szkodliwości mchu jest głęboko
    przesadzona. No, ale jak wszyjscy mówią że cza pryskać, to sie pryska;-). Ja
    na Twoim miejscu spróbowałbym miejsca te przelecieć aeratorem. Zawsze robie
    tak na wiosnę z trawnikiem i czasami nawet wyżre aerator zgnite, spleśniałe
    miejsca do gołej ziemi, ale zawsze się to samo zabliźni trawą. Większe
    placki pewnie dosiałbym trawą. Te wszystkie antymchy może i są dobre (nie
    próbowalem) ale na większej powierzchni koszt dobije przecietnego
    działkowca. Pozostaje aerator (ten z gietkimi nie sztywnymi pazurkami ;-)

    Zdrofka Johnny